söndag 9 oktober 2011

Äntligen!


Så till slut fick jag en ny bebis, den här gången en vit. Är så lycklig! Haha. Men Apple är verkligen helt fantastiskt, iTunes hade ju säkerhetskopierat min förra telefon så jag har kvar varenda bild, appar, ALLT! <33

Igår var jag och Viktor ute och åt med hans familj på pappa grappa. Dom är så härliga! Hade jag inte haft en egen familj så hade jag lätt velat bli adopterad av deras.. Men det skulle ju bli lite wierd nu när jag tänker efter, jag och Viktor som styvsyskon? Nja, troret inte.

/ Johanna

7 kommentarer:

  1. Stiligt kort hörni!

    SvaraRadera
  2. Du passar med en gammal farbror!

    SvaraRadera
  3. Anonym: tack? Viktor och jag är ju lika gamla så i såna fall är väl jag en gammal tant?

    /J

    SvaraRadera
  4. you look like you're 30

    SvaraRadera
  5. Blir fortfarande leggad på cigg och red bull dock!

    SvaraRadera