tisdag 11 oktober 2011

Kommentarer.

Det är lite synd att man inte kan se på blogger vilken ip-adress det är på dem som kommenterar. Jag skulle nämligen vilja veta om det är olika personer som kommenterar på mina inlägg eller om det alltid är samma människa. Det känns i och för sig som om det är samma person eftersom det brukar vara på samma låga intelligensnivå, men det kanske är fler kokon som inte gillar mig? Som ni kanske har märkt så är de flesta kommentarer som jag får av det otrevligare slaget och i många fall får jag även fler kommentarer än mina medskribenter. Det kan man ju välja att se på två sätt. 1. Fler kommentarer = jag är mest poppis. 2. Jag är den enda som får otrevliga kommentarer = den som är mest impopulär.

För övrigt kan jag väl säga att jag inte blir ledsen när någon skriver uppenbart töntiga saker. Jag är mer självsäker än så. Däremot hade det ju alltid varit roligare om man visste vem/vilka det var så att det kunde bli någon slags debatt eller diskussion.

Men varför är det såhär? Är jag en ignorant twat? Eller vet ni någon som hyser agg mot mig?

/Johanna

2 kommentarer:

  1. Så jävla många fler kommentarer får du inte.. /M

    SvaraRadera
  2. Haha ok. Tar bort den tesen då = jag är bara illa omtyckt :C

    /Jo

    SvaraRadera