måndag 24 oktober 2011

Spårlöst.

Jessica verkar vara försvunnen. Så nu har jag dragit igång en liten skallgång/stalking. Jag har ringt mobilen, jobbmobilen, messat och mailat till jobbmailen. Noll svar. Har hört av mig till Johanna och fått tips om att hon har stört mycket att göra på jobbet så hon kanske bara inte hinner prata med mig. Men iaf. Jag ger mig inte för man vet ju aldrig vad som kan ha hänt.

Vi brukar göra såhär. Jag blev efterlyst en gång när jag hade mobilen på ljudlöst i skolan och blev kvar ett par timmar extra. När jag gick från skolan hade jag x antal missade samtal och familj och vänner hade blivit inblandade i sökandet.

När Johanna var i Stockholm satte pappa igång en skallgång och blandade in Jennys föräldrar i Mora så att de också blev oroliga. I slutänden hade batteriet dött.

Nu ringde Jesan också. Hon lever (knappt) men har sjukt mycket att göra på jobbet så hon kan inte prata. Så var det med det, men man kan ju aldrig veta. Huvudsaken är ju att vi tar hand om varandra.

Ikväll kör vi ensam-mamma-mys och fattigmansmiddag, tror att jag kan bidra med ris och pyttipanna.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar