fredag 7 oktober 2011

Konstnär.

Jag och Jesan har bestämt oss för att testa på lite olika aktiviteter för att se om vi tycker det är kul/har talang för det. Det som ligger i röret för tillfället är en konstnärskväll. Jessica fick ju penslar, färg och till och med "en såndär tablett" (palett) av sin mamma i julklapp förra året så nu ska vi testa livet som konstnärer. För det första så måste vi fixa billigt rödvin/absint för att inspirationen ska komma till oss. Sen ska vi nog fixa randiga tröjor och nån typ av basker.

Sen är det bara att börja måla. Jag drömde häromnatten att jag var en känd konstnär som målade med fingrarna. Jag var så otroligt unik i min stil och blev världsberömd på nolltid. Jag målade en tavla som hette "adrenalin". Så nu ska vi se om det var en sanndröm.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar