måndag 24 oktober 2011

Soff-lös.

Såhär mysigt är det hemma hos mig efter att jag följde min fars tips att sälja min soffa två månader innan flytt. Dock var det ju sjukt bra att jag fick bra betalt för den så att jag har råd med vår nya soffa!

Asså familjen som kom och köpte soffan är ju en hel historia i sig. Tänk er den typen av familj som spenderar hela semestern på campingen i Ullared för att kunna handla fryspåsar på Ge-kås dagligen i två månaders tid. Jag dog lite för att dom var så otrevliga, ungen som skulle ha soffan ba: "måste man ta av sig skorna?", morsan ba: "du som ser lite starkare ut kanske kan bära istället för mig?" (till Viktor).

Herregud. Plus i kanten för att dom inte försökte pruta när vi såg att det var världens största fläck under kuddarna dock. Haha!

/ Johanna

1 kommentar: