söndag 30 oktober 2011

Underbara söndag!

Oj oj vad denna dag har varit lång. Jag blev alldes förvirrad när jag vaknade i morse. Jag trodde nämligen att man skulle ställa fram klockan, men icke sa nicke bakåt skulle vi dra klockan. Så klockan 7 ny tid var jag redo för en löprunda, det var ganska ensamt i staden. Jag hade förhoppningar på att få se några walk of shames men inte det heller. Jag har hunnit med så mycket idag, jag har tränat, tvättat, varit på Vikbolandet, familjelunch, höstpromenad och snart Söndagsmiddag hos Mallan. Supersöndagen avslutas med Beck film i sann söndagsanda.

Ps. För ett år sedan var jag och Mallan på Harrys och tiggde drinkar av främmande karlar :) För ett år sedan lämnade jag ett oförglömligt voicemail på Mallans mobil Ds.

//Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar