onsdag 12 oktober 2011

Döing

Efter helgen blev jag helt genomförskyld buhu. Trodde jag klarade mig undan när alla andra var sjuka och jag höll mig frisk, men i söndags kom det. Därför är det så skönt att jag är ledig idag. Ska ligga inne hela dagen och ba enjoy. Friskna till. Hålla käften (tror halsen mår bra av det). Alltså, ingen kan förstå hur jobbig min förskylning är för Viktor. Som jag klagar! Varenda liten rörelse följs av ett ömkligt litet gny "uuh" "nääeh" "iih". Ja, ni kanske fattar. Men det är inte lätt att vara sjuk! Tyck synd om mig är ni snälla :C

Ja, så det är vad jag ska göra idag. Ligga i sängen, kolla Gossip girl och hålla käften. Nice som fan.

/Johanna

3 kommentarer:

  1. du är irriterande, as hell

    SvaraRadera
  2. Jag kan tycka lite synd om dig som tröst, inge vidare att få sånadär kommentarer då!
    Keep it up, diggar er blogg och humor stenhårt!

    SvaraRadera