onsdag 26 oktober 2011

App me up.

Jag har ju tidigare varit lite emot det här med iPhone (?!) men nu har jag ju skaffat en och fattar verkligen hypen. Så otroligt lätt att använda! Jag har ju några appar som jag använder ganska ofta. Min favvoappar so far är bloggerappen, mensappen, swedbank och mina utgifter-appen. Men det känns inte riktigt som att jag utnyttjar smartphonens hela kapacitet med bara dessa appar. Jag vet att ni inte gillar att skriva kommentarer men jag vet ju hur många läsare vi har och tycker faktiskt att ni kan tipsa mig om lite smidiga, bra appar.

Tack på förhand,

Eder Malin Hedberg

4 kommentarer:

  1. Runkeeper- för träning. Diverse fotoredigerar-appar.

    SvaraRadera
  2. Tackar för det! Just springappen kommer nog inte till så mycket användning men jag skulle gärna ta namnet på några bra fotoredigerarappar. /Malin

    SvaraRadera
  3. photoshop-appen är gratis och ganska bra. instagram kan man ta kort som ser lite "gamla" ut och så att det blir liksom polaroid-ram vetdu.
    använde hipstamatic rätt mycket förut också men den är itne så bra egentligen +att den kostar 15 kr.

    östgötatrafiken, akinator (för att impa på pappa), wordfeud, voxer och ant smasher!!

    /jojo

    SvaraRadera
  4. prisjakt, Hitta.se, Hittavänner, svtplay, tv4play, kanal5play, spotify, sr.se finns ju massor av göttigheter.

    SvaraRadera