onsdag 19 oktober 2011

Till alla er idioter i lunchrummet!

Ni som känner mig vet att jag emellanåt har väldigt kort tålamod och kan lätt störa mig på folk. Detta är en mindre attraktiv sida jag har och som jag försöker att arbeta bort. Hur som helst just i lunchrummet så är jag extra känslig mot människor och deras förbaskade kommentarer. Jag märker hur folk alltid spanar in varandras matlådor och rycker på näsan.

Varje dag så är det någon idiot som kommenterar min matlåda och jag pallar inte mer längre.
Vanliga kommentarer är

* Vad mycket vitlök du verkar ha
* Ska du äta så där mycket?
* Det va inte mycket du hade till lunch?
* Är det där verkligen gott?
* Vad konstigt det ser ut

Bara så ni vet det är jag som ska äta det som är min låda inte DU!!! Varför ska alla lägga sig i. Jag funderar på att börja åka hem varje lunch och äta så slipper jag höra på eländet!

By the way jag stör mig på alla er som smaskar och sätter tänderna i gaffeln, det låter för jävligt!!

//Jesan

(Vad skönt det var att få ut min ilska)

3 kommentarer:

  1. Haha älskar dina utbrott jesan!!

    / jojjo

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också dina utbrott och håller med om att smaska är skitäckligt. Nästan på gränsen till nackskott på det.

    SvaraRadera
  3. Haha Jessica jag låt heller inte folk som sätter tänderna i gaffeln när dom äter!!! O hatar verkligen folk som tuggar för hårt, så att man hör tänderna slå ihop varje tugga liksom. Har dessutom upptäckt att Chrille gnisslar tänder när han sover, man blir ju så jävla förbannad!

    /Sandra

    SvaraRadera