lördag 30 april 2011

Trevlig Valborg!

Det verkar vara väldigt mycket pengakåthet här på Öst i helgen. Tyvärr är det nog ingen av oss som är så rik som det verkar (allra minst jag). Ikväll ska vi fira Valborg hemma hos Jessicas föräldrar, precis som förra året. Lite andra gäster i år, men clownerna tre ska naturligtvis vara samlade. På tal om det förresten så har jag en glad nyhet att berätta! För det första, så är jag så stolt över mig själv, Malin och Jessica för att vi är såna grymma IBW's these days, och för det andra så kan jag gladeligen meddela att jag och Jesan ska bli kollegor. Hur grymt? Jag är så förväntansfull och spänd över vad mitt nya karriärsteg ska innebära.

Idag har vi för övrigt haft en underbar dag. Jesan var hundvakt åt Agnes och jag var inbjuden på brakfrukost på morgonen. Sen mötte vi Malin, Christian och Viktor och fikade vid Färgargården. Soligt och fint! Nu däremot blev det ju ösregn lagom tills vi ska sätta på grillen. Inte okej.

Happy Valborg allihopa!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar