måndag 18 april 2011

Long time no see!

Då var vi hemkomna från Dublin igen och vi har haft det asnice. Men mer om det någon annan dag för min kamera är i Viktors bil för tillfället så jag kan ändå inte lägga upp några bilder. Idag har jag varit i skolan en sväng, sen drog jag till Anna och vi har suttit i solen utanför henne och haft det allmänt nice.

Tycker att det här är bästa tiden på året. När det är fint väder nu så blir man så förvånad och glad, för man har liksom inte väntat sig det. På sommaren blir man bara besviken när det inte är fint väder hela tiden. Sjukt skönt att det bara är halvvecka den här veckan. Hela våren präglas ju i och för sig av röda dagar, också ett plus med våren!

På torsdag är det påskfest hemma hos mig. Hoppas att den blir lika lyckad som den hemma hos Anna förra året. Sen ska jag nog göra landet-premiär i helgen. Mysipysidysi osv.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar