söndag 17 april 2011

Wunderbar!

Vi på SPÖ har som vanligt haft en alldeles fantastisk helg. Jojjan och Viktor E har ju varit i Dublin över helgen så hon får väl skriva sitt eget inlägg men jag kan rapportera om min och Jesans superhelg.

Men först vill jag visa finaste bilden på min Jessica från vår mysmiddag i tisdags.

I fredags hade jag haft världens bästa dag på jobbet och tyckte att ett glas på munken vore ett bra sätt att fira det på. Jessica hade haft världens sämsta dag på jobbet och tyckte att ett glas på munken var ett bra sätt att glömma dagen på. Sen var vi på persisk födelsedagsmiddag hos Mimmi men där hade jag så kul att jag helt glömde att ta kort. 

Igår på dagen mötte jag och Jessica upp Aaron för lunch. Himla trevligt att träffa honom nu när det var ett tag sen.


Igår kväll var vi på Joakims 25-årskalas med grillbuffé och dricka som aldrig tog slut.

Jockes pappa har en bar i källaren och det är ju alltid trevligt.

Med tillhörande biljardbord såklart.

Jocke var så himla glad, fast det är han ju alltid. Det är därför man tycker så mycket om honom.

Jag var sugrörsansvarig under kvällen.

David och Daniel.

 Bästa bilden.

Idag var vi inte alls bakfulla utan bara glada att det var så fantastiskt fint väder att man kunde sitta i parken och dricka cola och äta godis.

Vi pratade om viktiga saker som att converse är dom bästa skorna. Rent designmässigt sa vi men jag vet inte riktigt vad vi menade med det.

Jag har köpt nya sunnies som ser precis likadana ut som mina gamla. Sen blev Jessica panik-sugen på piggelin så då jagade vi i ca 10 butiker för att hon skulle få en men sen gav vi upp. Däremot fick vi syn på att de har börjat sälja vit saltgurka och bestämde oss för att ha saltgurke-picknick  på min innergård.


Det var så gott att jag fick gåshud.

Sen kom äntligen Johanna och Viktor hem och berättade roliga historier från Dublin.


Efter en sån här helg har man verkligen samlat energi för jobbveckan. Och den här veckan jobbar man ju bara fyra dagar också. Score!

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar