lördag 9 april 2011

Kärleken till SPÖ.

Jag älskar när Johanna sjunger i duschen. Där inne är hon en världsstjärna. Det hör man. Just nu kör hon Johnny Cash med It aint me babe, instrumenten också.

Idag vill jag berätta för er hur mycket jag älskar Johanna och Jessica. Mina allra bästa vänner i ur och skur. Jag får vara precis som jag vill med dem. Jag kan bete mig illa och ta dumma beslut. De är alltid på min sida iallafall, det kan jag lita på. Dom har jag roligast med och så bekväm som jag är med dom kan jag inte vara med någon annan i hela världen. Jag är så oerhört tacksam för att jag har dem och att dom är precis som jag. 

Jag har försökt förut att skriva en text om hur mycket de betyder för mig. Men det går liksom inte. Det går inte att beskriva. Men nu vet ni lite iaf. SPÖ:s 1-årsdag vill jag fira med att göra den officiella SPÖ-låten till dagens feelgoodlåt.



Ikväll är det klackarna i taket och riva hela haket på Jesans 25-årsfest.


Med tanke på hur mycket vi umgås (ca varje dag) så är det konstigt att jag bara kunde hitta en bild på oss alla tre. En sån bild sen, nåt psykopat-aktigt är det ju över hela bilden.

/Malin

2 kommentarer:

  1. jag tycker om er! ni är toppen tjejer alla tre. det är synd att ni inte kan komma till polen på fredag och jag och min lägenhetskompis ska ha fest med temat polish fashion. det kan nog bli hur bra som helst. kram //jenny

    SvaraRadera