torsdag 14 april 2011

Ensamhet.

Vaknade utan att Fiffi rev mig i tårna idag. Till och med det saknar jag. Går motvilligt och ställer tillbaka blommorna i fönstret och ställer upp ramar igen. Men det var himla mysigt att ha någon som springer till dörren varje dag när man kommer hem. Nu skulle jag lägga upp en bild på henne men jag tror att hon ätit upp/gömt sladden till telefonen.

Skulle även lägga upp en jättefinbild på Jesan från vår mysmiddag men det går ju inte heller. Det var iaf väldigt gott och jättemysigt på brasserie men det var lite snålt med mat. Mysigt hade vi och det var ju det som var hela poängen med middagen.

Idag tar jag superlång mysfrukost och känner mig himla glad med livet! Snart är det helg och då står middag hos Mimmi, lunch med Aaron, Jockes 25-årskalas och söndagsbrunch med visning av filmen "9 millimeter" hemma hos Joakim på schemat. Känns som att det kan bli en himla bra helg.
 

/Malin

Update: Insåg när jag läste igenom inlägget att jag knarkar ordet mysigt. 5 gånger i detta korta inlägg. Det tänker jag fortsätta med för mysigt är det absolut bästa ordet jag vet. Då var vi uppe i 7 mysigt. Eller ja.. 8 nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar