tisdag 12 april 2011

Duktig flicka.

Idag har jag varit på hälsokontroll på jobbet. Först stod jag och väntade i receptionen i 10 min utan att nån upptäckte mig. Jag hade min beiga trench på mig och kände mig som den lilla beiga mannen i macken som inte vill störa och ta plats.

Sen gjorde världens underbaraste sköterska en riktig helundersökning på mig. Blodprov, kolesterol, blodtryck, puls, drogtest, urinprov, vägd, mätt, syntest och hela tjofadderittan. Och vet ni vad? Jag är tydligen alldeles perfekt. Så sa hon! Alla värden var helt perfekta och jag blev helt stolt och ville göra extra bra ifrån mig på syntestet och ansträngde mig verkligen för att ha perfekt syn. Asså Duktig-Flicka-Syndromet på hög nivå. 

Ikväll ska jag och Jesan ha mysmiddag på nya restaurangen i knäppingsborg. Himla mysigt ska det bli. Min underbara, ambitiösa, drivna, lojala, omtänksamma och alldeles fantastiska Jessica.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar