söndag 10 april 2011

Helgen.

Denna helg har varit alldeles fantastiskt kul på alla sätt och vis med något inplanerat för precis varenda minut. I fredags så fyllde min mamma år men eftersom jag är världens i särklass, sämsta dotter så hade jag missat det och bokat in middag med PPG och Simonas 25-årsfest.

Ni kommer märka att denna helg har haft djurtema. Här är jag och världens sötaste Milky.

Hon var så himla snäll och bara satt och slickade mig på armen hela kvällen.

På lördagen hade jag och Jojjan kvallehäng på dagen och Johanna såg ut som Neo i The Matrix.

Sen lekte vi med Fiffi såklart. Jag tycker så otroligt mycket om henne. Får ont i hela magen när jag tänker på att jag ska lämna tillbaka henne på onsdag.

Efter cirkuslekar med Fiffi åkte vi till Vilbergen för att spela minigolf med hela släkten för morfar har nämligen fyllt 75 år. Himla skoj att träffa alla även om det inte var mer än en vecka sen sist.

På Jesans fest tog jag bara den här bilden och åtta som liknar denna. Kanske lika bra det. Himla lyckad fest var det iaf.

Idag var jag bjuden på invigning av nya grillen hemma hos familjen Andersson. Även lite firning av Jesans födelsedag. Hon hade bakat ett tårt-berg som var gott.



När vi ätit klart var det såhär grisigt och T(h)omas glasögon var täckta med glass.

Sen myste vi med Agnes ett tag. Husdjur är så ångestdämpande och det är bra en dag som denna.

Idag genomförde vi mammas present från oss som var en biokväll hemma hos dom. Vi såg "Himlen är oskyldigt blå" och jag måste säga att det var den bästa filmen jag har sett på sjukt länge. Bill Skarsgård är så fin och så duktig så jag vill dö litegrann. Ja. Det var helgen det. En mycket mycket bra helg får jag lov att säga. Har fått massor med positiv energi att hushålla med under kommande jobbvecka! Nu är det sängen ögonaböj som gäller för mig.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar