tisdag 5 april 2011

Igår

Igår hade jag och Viktor aktivitetsdag. Vi åkte ut till Jursla.. eller om det var Åby, sånt där kan man ju inte så noga hålla reda på, och köpte fikabröd på konditoriet. Sedan åkte vi upp till Ågelsjön på skogsäventyr. Vi tänkte att det skulle vara jättevarmt och så vidare, men vi satt i snålblåsten uppe på ett berg ett tag och åt bullar sen gick vi tillbaka till bilen. Då fick jag övningsköra lite på parkeringen. Gick väl inget vidare om jag ska vara riktigt ärlig.


Sen åkte vi tillbaka in till stan för att gå på Visualiseringscentret men då var det naturligtvis bara stängt på MÅNDAGAR! Då blev vi så trötta på oss själva, så vi gick in på arbetets museum bara för att fördriva tiden. Det var ungefär såhär kul:

Senare på eftermiddagen var jag hos mamma och pappa och åt middag, sen åkte jag med hem till Malin.
 
Ville att Fiffi skulle klä ut sig till påskkärring, men det ville inte hon lika mycket som jag. Obs obs! Inte jag som håller strypgrepp, det är semestermatte Malin.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar