måndag 21 juni 2010

SÖHWRJSFBMLSFR245/(r&¤#¤i)

tittar på doctors och är fett uttråkad. alltså finns det något mer amerikanskt än att sitta i nationwide tv och tuta i folk en massa om lösningar på ALLVARLIGA sjukdomar, trots att det inte har någon vetenskapligt bevisad effekt? nyss ba: om du har så stört jobbig migrän att du inte ens kan gå upp på morgonen, prova att göra ett ansiktslyft så blire bättre!!

varför är jag den enda som är ledig? eller är det så? har i och för sig inte hört av mig till någon, men jag måste tvätta och städa här först. alltså så jävla bawred!! måste köpa en butler, det finns verkligen inget tråkigare än att städa, kommer aldrig bli som t ex min mamma.

vill lägga upp lite bilder från barcelona, men jag har tyvärr inga. orkade aldrig ta med min kamera så sara och madde har alla bilder. hoppas att de kan vara vänliga och lägga upp allt, sara du kan väl lämna ute bilden när jag sleepar for 50 % bredvid någon med ring i läppen?, eller så gör du inte det haha. hittade några stycken på min mobil. det blir ju lite i fel ordning men det skiter väl jag i.
sara och sandra på uttern i lördags
storblossarna på City hall

"vet dj" nasty mondays haha


en annan dag när jag var fett uttråkad

*housewife material*


inköpslista när man har lite för mycket fritid


mors dag-drinky och middag med mommy på manesa

nu måste jag hämta tvätten men jag tänkte visa piloten för nya stekheta realityserien "the Griswald sisters - two mongs thoughts and laughs through life" lite senare och se vad ni tycker.
tjing
/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar