fredag 18 juni 2010

Är kroniskt trött!

Sitter på jobbet och stirrar mig blind på min nya fina armani klocka...


Inte bara för att den är så sjukt snygg utan för att jag är så hemskt trött. Jag vill bara hem och slänga mig på soffan jag orkar inte en minut till jobbet, men jag måste vara här en hel timma till.

Det är så lugnt på jobbet att jag blir alldes uttråkad.
Det är inte alls kul att jobba =(

(förlåt att jag beklagar så mycket jag vet att jag ska vara tacksam för att jag har ett jobb och det är jag men jag har en liten svacka bara)

/Jesan

1 kommentar:

  1. Man fååår klaga ibland och helst du som slitit så hårt den sista tiden! Du är superduktig!

    Har du köpt en Armani? I såfall är du värd den och antagligen är du även värd att köpa dig en riktigt snygg och dyr handväska också!

    PÖSS PÖSS

    SvaraRadera