fredag 11 juni 2010

dancing on my own

igår hade jag hur kul som helst på Munken! jag var egentligen hur trött som helst när jag kom hem från jobbet och clownerna frågade om jag skulle med, men jag tänkte att man kan inte banga två dagar i rad för då blir man snart inte tillfrågad längre. anyhoe så blev det värsta uppslutningen med clowner, några kompisar till aaron, hela mina tjejliga och några därtill.

på vägen hem hoppade min kedja på cykeln och jag ville ju inte bli oljig om händerna så jag låtsades att jag inte fattade vad som hade hänt och frågade några studenter ifall dom visste hur man skulle göra. HAHA. det visste dom tyvärr inte utan de stod i en halvtimme och "fixade" medan allt bara blev värre. hatar att inte ha min cykel, allt blir så mycket längre bort då. jag har massor att fixa idag och måste liksom GÅ RUNT halva stan.

har grejer att se fram emot nästan varje dag den här månaden. kolla ba:
ikväll: saras examensfest
imorn: jessicas examensfest
söndag: kalas för min kusin hos min favoritmoster
måndag-fredag: barcelona
lördagen efter det: 30-årsfest för Martin
nästan helt ledig midsommarveckan, equals jag kommer bli brun och happy
midsommarafton: midsommarfirande på Snåret
midsommardagen: Arkösundshotellet med clowner m fl.

juni är alltid bästa sommarmånaden för mig!

nu måste jag gå och sola solarium ha! och växla pengar.
adjökens/ jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar