måndag 21 juni 2010

Ska be till lägenhetsgudarna

På onsdag ska jag på en visning för en jättemysig lägenhet (hoppas jag).
Sen hoppas jag att jag kommer att bli erbjuden en visning på en annan lägenhet också. Jag är i valet och kvalet om jag ska säga upp min lägenhet och om jag inte hittar någon leva som en luffare några veckor bara så att jag slipper för många dubbla hyror.

Tydligen är det midsommar på fredag har inte riktigt kommit in i någon midsommarfeeling. Ska nog köpa mig en midsommarklänning då blir det nog bättre.

Min pappa är Sveriges största klantarsel! Mamma och Pappa var ute i Arkösund i helgen och Mamma hade programmerat tv:n hela helgen för att spela in bröllopet. Gissa vad Pappa gjorde han stängde ju av strömmen som han alltid gör när de är borta över helgen och tänkte inte ens på att de inte kunde spela in. Så Mamma grät hela kvällen igår för att allt är förstört. Så är det någon där ute som har spelat in bröllopet både fredag och lördag så skulle min Pappa gör vad som helst för att få köpa filmen.


/Jesan

2 kommentarer:

  1. nae vad söt din mamma är! haha blev hon verkligen såå ledsen? tror att aaron spelade in hela bröllopet till malin på deras tv. det går väl inte att lägga över men dom kan ju åka dit och titta :)

    SvaraRadera