fredag 4 juni 2010

LIVET ÄR FINT

jenny påpekade här i nåt inlägg att bloggen har gått ner sig. couldnt agree more, blir lessen :C man vill väl ligga på blöggtöppa. dock är det svårt att skriva direkt efter att malin eller jess har skrivit då vi gör exakt samma saker, lägger märke till samma grejer och tycker att samma grejer är skojigt. blir ju lätt lite kaka på kaka!
får sjuk ångest när jag tänker på att jag ska jobba både lördag och söndag när det är sånt här kanonväder! jag stänger båda dagarna så det blir inte tal om att gå hem tidigare heller!
men jag ska ha kul på kvällarna i alla fall. imorn blir det säsongsavslutning för KKXL och på söndag ska några tjejer från klassen på field trip till Norrköping och vi ska gå på Sex and the city 2 och dricka drinkar hemma hos mig. girlylicious! SKOJJA!!

man måste verkligen ta vara på varenda liten sommardag i Sverige, det är ju sjukt störigt att man ska må dåligt om man inte är ute när det för en gångs skull är sol. idag har jag också legat borta hos anna och solat och bränt mig däremot. två röda fläckar uppepå axlarna och en liten ring däremellan för att snörena från bikinin låg i vägen. haha jag bränner mig alltid så konstigt ojämnt.
imorse var vi med Malle när hon köpte sin häftiga telefon


jessika skulle på jobbkonferans (tror jag). hon börjar bli så väldans proffsig den där personalchefen.

jo den där lilla kroppen behöver visst lite sol haha! så himla orättvist att jag fick sitta bredvid anna på bild, jag är faktiskt brunare än malin (tro det eller ej!!)

/johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar