lördag 5 juni 2010

nu blir det storbloggande här igen vill jag lova! jesan kan väl få lite dispans med skrivandet för tillfället eftersom hon har ärslet fullt (säger man så?) med c-uppsats och jobb för tillfället, men sedan ska fan alla vara med och dra sitt stå till stacken (säger man så då??). idag berättade jespers mamma sussi att hon var en trogen följare av Stjärnorna på Söder, jag kände mig väldigt smickrad när hon sa att hon till och med hade hittat min "hemliga" blogg jag hade ett tag efter jaghamster. men sen fick jag skäll för att jag hade lagt upp en bild på jesper när han röker. blame it on the messenger bara!

igår satt vi ett gäng i Folkparken och chillaxade. sjukt mysigt, men jag måste lära mig att ta med mig en jacka till kvällen för då blev det kallt. sen blev det trädgårn och sen hem. det var jättekul förutom att sandra dyngade en volleyboll rätt i bakhuvudet på mig på vägen dit. haha men jag fick en öl som plåster på såren!
jag glömde att ta med min cykel hem från trädgårn så jag fick skämmas när jag gick och hämtade den i eftermiddags.
 
jag visar upp mina icke-existerande jongleringskunskaper

övertänd haha

sen spelade vi lite bokia. det gör man ju inte varje dag...
crazy chick och kalle
slutt på bilder för den kvällen!
nu måste jag verkligen get going för jag ska ju bjuda på middag ikväll. det blir kräftsoppa och vitlöksbaguetter. YUM
tjing/ jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar