tisdag 8 juni 2010

If you'll be my bodyguard I can be your long lost pal

Idag firar vi att jag har gått färdigt mitt första år på LiU, 60 högskolepoäng over n done with och jag är så himla nöjd med mig själv. nu har jag sommarlov yihaaa!! tråkigt att inte träffa alla i klassen på typ två månader dock :C
igår var jeppe här och sa adjö innan han drar till Melbs idag. känns jättetråkigt att vi inte ska ses på hela sommaren, men å andra sidan träffade jag inte honom så ofta innan när han var i Lund? haha. anyhoe det är så himla tråkigt med alla kompisar som bor så långt ifrån. alla borde get their asses over hit!!

nu har jag precis ätit lunch och vet jag inte vad jag ska göra? helt carefree. tänkte att jag kunde gå till e-h och glo men det är ju bara tisdag så det betyder att det är 2handdag imorgon. ja ja får väl städa lite, sen ska jag träffa madonna, anton och sandra lite senare. hejja sommarn!
adjökens/ jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar