onsdag 9 juni 2010

failure

satte klockan och gick upp vid 9 för att jag skulle tvätta på min första lediga dag på ungefär 100 år. går ner i tvättstugan så står min granne där och styr för fullt med sin tvätt. då hade jag naturligtvis skrivit på fel dag, hade till och med bokat tvättid FÖRRA veckan. men det som är bra i det här huset är att det typ alltid finns tvättider. tror till och med att det är ledigt i eftermiddag så jag får väl ta den istället. måste tvätta till helgen och till Barcelona. ÅÅ är så jävla uppspelt över allt just nu!! först två examensfester, sen åka iväg med mina tjejer på lite äventyr!

well well får sitta och se efter 10 med Malou och mysa här hemma när jag ändå är vaken. kan inte beskriva hur mycket jag älskar min nya lägenhet. den är så FIN!! ska köpa spik och låna en hammare av Malin i veckan så att jag kan få upp dom där tavlorna som jag la upp så snyggt på golvet HE HE. måste lägga till lite bilder i min lilla inspirationsmapp. jag brukar alltid kolla på The Selby för att hitta freakiga och fina saker som folk har i sina hem.

 
  
bilder från the selby förutom dom två sista

/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar