måndag 14 januari 2013

Saker som har irriterat mig senaste veckan

Jag är glad och lycklig och tacksam för livet. MEN det finns vissa saker som irriterat mig en eller flera gånger den senaste veckan. Så nu tänker jag att om jag skriver om det här så kanske de försvinner.

* Telias leverans av bredband. Man får inte beställa router via kundtjänsten utan måste till butiken på stan och beställa ett.

* Lidl är en hemsk butik. Visst den är billig men den har ett utbud som är obefintligt. Senast idag skulle jag köpa nappar och de har de inte och inte heller kakao, strumpbyxor, vaniljsocker. Vill du ha en lök så måste du köpa minst 5.

* förstår mig inte på bloggappen, har den senaste tiden skrivit 4 inlägg som inte har publicerats. Därav ett testing inlägg förut.

* sist men inte minst så är jag irriterad på mig själv och min vimsighet. I fredags förväxlade jag och min kollega plånböcker, vilket vi inte kom på förrän vi hade slutat. I lördags glömde vi barnens packning när vi skulle åka i väg över helgen.

Lite irritation finns i livet men när jag skriver ner dem så inser jag att det bara är små bagateller. Men ibland måste man få störa sig på det lilla i livet för att uppskatta det stora och bästaste man har i livet

// jesan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar