torsdag 10 januari 2013

Plötsligt händer de?

Idag ringde två personer oberoende av varandra till mig med 6 min marginal. Båda två ville samma sak. Utan att säga för mycket så blev var det positiva samtal. Kan innebära förändringar för framtiden eller kanske inte. Hur eller hur så är jag idag glad, inspirerad och boostad. Likväl som olyckor som kommer sällan roliga händelser sällan ensam.

Nu är det dags för sängen är oerhört trött. Har slitit i lägenheten fram till nu. Vi är nästan klara men det är lite småpill kvar. Vår första gemensamma lägenhet börjar nu kännas mer och mer som hemma. Det tråkiga är bara att jag vill att allt ska vara klart från början jag har inte tålamod att vänta. Fast vissa saker måste växa fram så de får vara lite halvklart på sina håll. I morgon kommer kidsen som vi har längtat efter dem. I morgon blir det riktigt Svenne
Fredagsmys😃

Nu måste det sovas! natti 🌛

// Jesan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar