fredag 11 januari 2013

Happiness.

Är så himla glad just nu! Känner att jag är i ett bra state of mind överlag liksom. Det är ju fredag, jag har glada nyheter framför mig de närmsta veckorna (fortsättning följer), jag har inte relapsat med rökningen än (har sparat in på 108 cigaretter sedan nyårs*), ska på festlighet ikväll, ta det lugnt i helgen, har världens bästa killy o allt dä.

Ville bara säga det egentligen.

/Johanna

*rökte ca 10 ciggz/dag tidigare= 11 dagar *10 ciggiz - 2 misstagscigg pga raseriutbrott = besparat mina lungor 108 CIGARETTER på bara 11 dagar. OBS för risk för relaps ikväll då jag ska på examensfest hos bästa Sofie som har tagit examen som sjuksköterska! Grattis!

1 kommentar:

  1. Please let me κnow if you're looking for a article author for your site. You have some really good articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd lονe to ωrite some material for
    уour blog іn exchange for a link baсκ tο mіne.

    Plеase ѕhoot me an еmail іf interested.
    Cheers!

    Αlso visit my page how to get taller naturally

    SvaraRadera