lördag 5 januari 2013

Dag 5

Tog två bloss igår efter att ha druckit ett halvt glas vin. Hade nog tagit ett helt paket om inte Mallan och Jesan hade stoppat mig dock.. Kände mig liksom nöjd efter två bloss så det blev jag stolt över. Fortsättning på plus- respektive minuskontot. Känns rätt deppigt för tillfället.

+
 Intet nytt, tyvärr. Väntar på felfri hy härnäst.

Just det, vann 30 kr på trisslotten.
-

Det liksom spränger i bröstet på mig, känner mig nervös osv. Jag är så argggggg och spänd som en pinne i hela kroppen.

Vaknar på morgonen runt 4-5 och kan inte somna om. Eller alltså jag somnar om nästan direkt men är ändå orolig.

Har otroligt kort stubin. Alltså skojar inte on this one, det har jag ju i vanliga fall också så ni kan tänka er utbrotten. Till och med på jobbet kände jag att det nästan gick över gränsen igår haha. Dock väldigt kort ilska, blir glad direkt efter.

Nu ska jag bära betong hemma hos Mallan.

/Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar