torsdag 3 januari 2013

Här är Jesan....

Jag har lyst med min frånvaro väldigt länge nu... Kan meddela att jag bara har njutit av julledighet. Började jobba i onsdags vilket var lite segt till en början men man är snabbt inne i rutinerna igen. Jullovet spenderades mestadels med barnen, har haft dem i nästan 3 veckor och det var riktigt härligt att få dem här så länge, kommer in i rutiner och sånt. Nu är allt fokus på att flytta över alla mina saker. På lördag går det officiella flyttlaset sen är det bara att försöka göra sig hemmastadd i det nya boet. Kanske ska passa på att nämna att jag numera är iphone 5 ägare. Hittills är jag inte speciellt impad, tycker den är ganska krånglig och så har jag inte riktiga iPhone fingrar. Men men det ska nog bli bra vartefter!

Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar