söndag 27 januari 2013

Lördag

Oh så har lördagen passerat igen. Men oj vad jag hann med mkt igår. Skridskoåkning med barnen, som gick hyfsat bra. Louie gav upp väldigt fort men han roade sig med att äta kanelbullar. Sen åkte vi in till olearys för att äta en myslunch. Asså varje gång jag är på olearys så får jag en speciell känsla av att tiden står still. Jag får vissa förnimmelser av London, vilket oxå ger glädje. Jag gillar olearys och att det är ok att dricka öl till lunchen. Efter lunchen fick jag lite mersmak på alkohol så då möte jag upp Anna och Jojjan för drinkar på enjoy. Blev en tidig kväll men ack så trevlig.

Nu ska jag till gymmet och pumpa innan jag tar en shoppingrunda på stan
/ jesan





3 kommentarer:

  1. haha vad bleka vi är! tur att man inte är ensam!!

    /johanna

    SvaraRadera
  2. tyckte ni såg jättefina ut :) underbar klänning Johanna! pk / jenny h

    SvaraRadera
  3. tack penny! det är en topp från H&M som man blir svettig under armarna i, men fint mönster tycker ja!

    /Jo

    SvaraRadera