söndag 6 januari 2013

Fröken duschlös.

Första två dagarna utan dusch har gått bra. Jag är fortfarande vid gott mod och duschar i källaren i grannhuset. Det enda jag tänker på är hur himla fint och härligt det ska bli när det blir klart. Och hur mycket jag kommer att uppskatta det efter att ha levt såhär.  Här kommer lite blandade bilder från den senaste veckan.


Himla smart idé för att slippa byggdamm i precis hela lägenheten. Känns som jag bor i ett gigantiskt tält när jag går mellan rummen.

Så himla ovärdigt att gå på toan här. Tur att det finns toa i källaren.

Hallen.

Johanna och jag har kommit igång med klättringen också vilket känns himla kul. Så bra sätt att skingra tankarna på.

Jag har så himla fin utsikt från mitt kontor. Ut över vattnet.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar