söndag 20 januari 2013

Helgen


Har för en gångs skull tagit lite kort i helgen. Har varit väldigt lugnt hela helgen, i fredags var vi visserligen på Pappa grappa och drack drinkar men i övrigt så har det varit mycket stillsamt. Skönt tycker jag som ska vara så himla rastlös för jämnan.
I lördags förmiddag mötte jag Anna och Elin och gick en långpromenad i det svinkalla vädret, typ -18 grader. Väldigt fint dock.

Sedan hängde jag på byggarbetsplatsen lite och mötte upp mamma, för vi skulle hälsa på hemma hos Jonna och Maja. Mamma hade köpt Converse i USA i stl 19 till Maja. Skon var dubbelt så stor som hennes lilla minifot, men om ett år eller så så kan hon nog knata runt i Chuck Taylorzzz.
 
Va etta-välja på lördagsmiddagen = plocktallrik varje gång! Favoritskinkor osv, päron, ost osv osv. NOMNOM.
 
Idag söndag visste vi inte vad vi ville göra förutom att vi ville vara ute i solen så det blev skridskoåkning (försök till hockey om man så vill.. men nja det gick inget vidare) utanför Stallet med Jesan och Bäckis.

Helgen får MVG+ av mig, och det ska ni veta att jag har så himla många bra helger framför mig!! Nästa helg får man pengar, vilket alltid är uppskattat. Veckan därpå har jag och killy varit kärlekspar i exakt 2 år så vi ska på SPA/lyx/romantic/äckellycklig-helg på hotell i Västervik. Och i februari går årets första 25-årsfester av stapeln. Sedan är ju våren i princip här so this face is all happy go lucky.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar