fredag 2 december 2011

Tönt

När jag var tolv år åkte vi till Gran Canaria med familjen i två veckor. Nästan varje kväll gick vi till poco loco baren i hotellet bredvid vårt. Det var ett fritidsresor-hotell och varje kväll var det show på scenen. I slutet av showen skulle alla göra Blue village-dansen. Jag tyckte det såg så kul ut och ville bara släppa loss och dansa med men jag kunde inte det. Jag var tolv år och tyckte precis allt var töntigt. Så jag satt där i mina savann-byxor med armarna i kors och hade tråkigt.

Nu, nästan 15 år senare, har jag tänkt om och gör precis det som faller mig in oavsett hur töntigt det är. Därför vann jag "ABB:s julfests roligaste person" och sjöng Eye of the tiger inför 300 ABB:are och hade världens roligaste kväll!

/Malin

2 kommentarer:

  1. Inte så humble heller.. Man får vara nöjd med som personliga utveckling hur mycket man vill! /Malin

    SvaraRadera