söndag 25 december 2011

Juldagen

Idag har vi det himla mysigt, lugnt och skönt hemma hos Hedbergs. Imorse kollade vi på Karl-Bertil Johnssons jul på play eftersom vi är en modern familj (och att vi råkade missa det igår). Sen har vi spelat allsång på skansen-spelet och tävlat i Vem vet mest?

Mamma fick en dator av pappa i julklapp så hela familjen har engagerat sig i att skapa en mailadress och få in mamma på fejjan. Hon tyckte att det var kul med google men facebook var hon måttligt intresserad av.

Nu ska vi äta tacos och fixa till oss inför kvällens middag hemma hos Johanna. Imorgon ska jag bara glo på filmer och äta för mycket godis och på tisdag ska jag och Johanna åka till stockholm och bränna pengar (för det var våran present till varandra).

Johanna och Jessica blev precis så glada för sina julklappar som jag hade hoppats på och jag blev lika glad för mina. Jag känner mig oändligt tacksam för min fina familj och den här underbara julen. Mycket nöjd. Fem plus får den här julen.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar