fredag 9 december 2011

Goddagens!

Igår kväll var jag helt slut i huvudet när jag gick hem från jobbet. Man vet att man är stressad när man är påväg hem och ba helt plötsligt: "var är jag?" när man har gått på en rak väg i ca fem minuter o_O. Så då tog vi ett långt bad när jag kom hem (badkar är så himla värt värt värt på vintern) och plockade lite i lägenheten. Vi har fått upp lite tavlor på väggen vid matbordet. Någon typ av "kompromissvägg" kan man väl säga. Finfin om ni frågar mig.

Så idag är det så skönt att jag har plugga-hemmadag. Har dock inte kommit så långt som till plugget än. Har haft världens bästa fredag än så länge! Imorse åt vi brakfrukost i soffan och tittade på julkalendern. Visst är den så himla bra i år? Nu har vi varit på stan och handlat saker till läggan, och grejer till ikväll. Då kommer mami och papi på middag och ska spela TP med oss. Vi är sjukt taggade och ska öva lite frågor osv.

 Gör för övrigt instagram av alla iphone-foton för att det blir så dålig kvalle med telefonen.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar