torsdag 29 december 2011

Det är inte sjysst mot fiskar.

Jag vet att jag är dålig bloggerska. Men nästa månad ska jag faktiskt köpa mig en ny dator, så då blir det tusen gånger mer bloggning från mig. Plus att jag faktiskt jobbar ihjäl mig för tillfället så nu har jag gjort mig av med mitt databeroende som jag hade när jag var understimulerad.
Titta vilken fin bricka jag hittade i Stockholm. Köpte den dock inte för den var svindyr (är säkert nån designer, någon som vet?). Däremot har jag och Viktor beställt tavlor av vår gamla klasskompis Johan som är konstnär. Viktor beställde en på sig själv den självupptagne lille mannen och jag vill ha en i samma stuk som apan, fast gärna med en hare eller kanin som motiv istället. Älskar djur uppklädda i finkläder. Vad tror ni om det?

/Johanna

1 kommentar:

  1. såg en tavla med en uppklädd gräsand det var tjusigt hörru. kram

    SvaraRadera