fredag 16 december 2011

The crew.

Jaha. Då har min nacke failat mig igen och gett mig nackspärr den här gången. Detta, trots att jag spenderat ca 2000 kronor på massage den här månaden. Spännande. Så ikväll blir det till att sitta blixtstilla och titta på svenska hjältargalan. Inte så kul med tanke på att jag har munken-feeling i benen. Men eftersom jag har en himla bra kille så ska det nog bli bra ändå. Jag har önskat mig rödvin med sugrör och Texas-burgare. Och då fixar han det till mig. Chrille fixar allt.. toppen.

Igår låg jag nerbäddad hos mamma hela eftermiddagen och blev servad med kaffe, vetekudde, stödkrage och Thailändsk smärtstillande salva. Hon är bra min mamma. Det är bra att ha bra folk runt sig när man inte är bra.

Jesan och Johanna tar hand om psykiska och existensiella besvär och pappa säger att om det händer något så ska jag ringa till honom så kommer han som en raket  och hjälper mig (något som jag utnyttjar mer än man kan tro vid t.ex. vid brandsläckning av bilar eller när jag inte törs vara hemma själv för jag tror att tungan ska svullna upp så att jag kvävs.) 

Mitt crew. Bäst i hela världen är dom.


Ha en trevlig fredagskväll.
/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar