lördag 31 december 2011

Nyårsmys.

Idag har jag storstädat hemma så att man kan vakna upp med huvudvärk i ett harmoniskt hem imorgon. Försöker köra på mys overload för det mår jag bra av. Igår låg jag nerbäddad redan klockan 22 och tände ljusen och såg fyra avsnitt av Teen mom som är mitt guilty pleasure atm.


När Johanna och jag var i Stockholm köpte jag en liten ren eller vad det är. Den var så extremt söt och skön att hålla i handen *lennie* att jag var tvungen att köpa den. 

Snart ska pappa och jag åka till mediamarkt och köpa mig en riktig platt-tv. Nu åker min 20" tjock-tv som piper ut. I eftermiddag ska vi gå nyårspromenaden i industrilandskapet och ikväll blir det middag hemma hos Johanna. Jag har köpt dom godaste vinerna jag vet och känner att det här är en mycket bra dag. 

/Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar