lördag 17 december 2011

Taskmört.

Smeknamn som Viktor har använt på mig de senaste dagarna:
"Madame Bouvén"... talar väl lite för sig själv.
"Mrs Burns" (för att jag är så oerhört svag och det finns något avsnitt i Simpsons när Mr Burns är så svag att han bara sjunker ihop till en klump varje gång han försöker stå upp).
"Sara, Lotta och Johanna" (har två gigantiska finnar på hakan som han har döpt och kom och matade med smörgåssmulor igår morse för att dom skulle växa lite till).

Frågade mina klasskompisar häromdagen vad dom kallar sina killar för när man bara är hemma och myser själva. Detta gjorde jag i hopp om att dom skulle kalla sina pojkvänner lika töntiga saker som jag kallar Viktor för. Han skäms nåt enormt om jag råkar säga det bland folk nämligen. Plutte-Snutte Skruttberg heter han. Så! Då var det officiellt. In ur face haha!

/Johanna

1 kommentar:

  1. amen jag dööör! Han gillade ju inte mitt smeknamn så nu ska nog jag också köra på Skruttberg. /M

    SvaraRadera