tisdag 4 maj 2010

vad skrev jag i förra inlägget? hoppas mina knän och fotleder mår bra ihop? som om dom skulle komma överens om nåt? menade idag såklart. det gjorde dom för övrigt inte. det kanske är så att jag belastar fel men jag vet å andra sidan inte hur jag skulle springa annars? ska tvinga med jonna nästa gång för hon har också köpt springbyxor!!

blev inget nike+ idag förresten. jag som hade sett fram emot att se mina framsteg!! (lol) men när jag kom ner till strömmen fungerade inte mottagaren och jag ba: ##%&**)//=/&%% FUCK OFF NIKE!! på mina skor och började gräva innanför sulan. när jag kom hem insåg jag dock att i sulan satt bara SÄNDAREN och att mottagaren är den som ska sitta i ipoden men att den as a matter of fact, låg kvar här hemma i min låda.
skitsamma bättre lycka nästa gång, idag fick jag säga congrats för mina 4,5 km till mig själv!
/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar