onsdag 5 maj 2010

Hope and despair

Lever ett liv mellan hopp och förtvivlan nuförtiden. Ena dagen känns praktiken jättekul och spännande och andra dagen känns allt bara helt hopplöst. Idag känns det mest hopplöst och därför tänker jag inte tråka ut er med det.

Istället kan jag tala om att jag fick VG på båda mina tentor som jag gjorde för två veckor sen. Fick även VG på mina affärsengelskauppgifter. Nice att veta att nåt går in i det här lilla huvudet.

In other news.. så kom radiotjänst hit igår och nu är det bara att börja hosta upp slantarna. Kunde såklart inte ljuga. Ska från och med nu bara titta på svt. Kollade lite i tablån för att veta lite vad jag får för pengarna. Idag visar dom t.ex. UR Jakten på språket. Samiska (repris) och Uutiset. Men men.. sånt är livet för hederliga människor. /malin

1 kommentar:

  1. Fasen vad duktig du är gumman! Grattis. Och inte så mycket grattis till radiotjänst =)

    SvaraRadera