fredag 14 maj 2010

kärlek till mamma och pappa

mina parenteser är på kryssning idag. alltså dom är så himla roliga. imorse fick jag detta av min pappa: "mamma och jag väntar på bussen till åland en halvtimme innan utsatt tid så är hon lugn"
man ba jaaaa vet nog hur det ser ut där vid busshållplatsen just nu. mamma döstressad över att bussen har gått utan dom trots att dom är där en halvtimme för tidigt, och pappa skitirriterad. lite senare får jag det här av min mamma: "hej nu har jag vaskat en skäl nötter kram mamma". hahaha jag dör!! typiska föräldrar-sms utan punkter och ett tydligt oförstående till allt som har med T9 att göra, och som grädden på moset tycker min mamma att fenomenet "att vaska" är roligt så hon vill vaska lite chillinötter. haha jag älskarom!

så himla fina <3
nu ska jag sova
godnatt/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar