tisdag 11 maj 2010

jag och jesan har varit duktiga och sprungit en vända idag! jag gör inga vidare värst framsteg direkt men det gör inte så mycket..
såg att malin skulle ta helg imorn, det gör jag med tror jag. eller egentligen känns det som att jag alltid har helg. jag har egentligen ganska mycket att göra men jag är i helg-mode hela veckan nuförtiden. har ju tenty nästa vecka men det känns rätt chill det här ändå. å ena sidan kan man se det som att jag är oansvarig som inte pluggar 8-5 om dagarna när jag läser heltid, å andra sidan kan man se det som att jag har otroligt goda kognitiva förmågor för att klara av mitt program så att jag inte behöver göra mer. behöver inte läsa!! haha kul om jag skulle kugga den här tentan bara för det.

anyhoe det jag skulle säga var att imorn blir det "riktig" helg och då ska jag ut till snåret (chrilles land) med ett gäng och chilla, dricka vino och ba vaaa! sen på torsdag ska jag till linköping och fira kristi himmelvärd med mina kristna klassisar. då blir det nog lite vino igen och platå. kul långhelg framför mig med andra ord!
/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar