torsdag 20 maj 2010

motivationen...

..dippar rejält idag! eftersom de andre tre (malin, jess och jeppe) i skrivande stund redan sitter på ett tåg påväg ner till Lund, kan man ju inte annat än att bli lite avundsjuk.

dagens väder har ju inte höjt motivationsnivån på plugget avsevärt. har snarare förträngt den här jävla tentan hela veckan lång och fortsatt på samma spår även idag. har legat i parken bakom mitt hus, fikat med mamma på nelins, legat i vasaparken med anna, försökt packa..

well man kan inte hinna med allt här i livet, speciellt inte att studera så mycket som man borde! mentalt är jag redan i Lund och dricker rosé och skrattar mig lycklig över att det är sommar och jag är nästan klar med mitt första år på Liu.
mentalt vare ja.

sista rycket nu!
/stackarn som blev kvar här :C

1 kommentar: