måndag 10 maj 2010

"jag drar till stallet istället"

alltså gud måste byta kollegieblock till skolan. fick ett "plugghäst=bäst"-block av rasmus för länge sen, där han har ritat dit snoppar på alla hästar under sina lektioner i sotning eller vad det nu är man gör i sotarskolan. fick skämmas ihjäl när vi hade intervju förra veckan med nyhetschefen på NT, så drar jag fram det där oseriösa blocket som någon annan dessutom har ritat snoppar på. haha!

annaars? vanliga måndagsrutinen för mig idag. gick upp omänskligt tidigt och åkte till skolan för ett 2h seminarium. hem igen, städa lägenheten efter helgens griseri, diska, dricka kaffe, planera denna vecka så att den ska bli mindre präglad av olämpliga aktiviteter och mer av läsning och seriösa studier. wish me luck. en och en halv vecka sen har jag skrivit sista tenty för det här året. alltså tiden? hur snabbt kan det gå egentligen undrar man ju. skönt som bara den att vi bara har halvvecka den här veckan som bara består av en intervju imorn och en föreläsning på onsdag. älskar studentliv!!!

nu ska jag i alla fall läsa som sagt!
elbörr pörr pörr
/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar