lördag 8 maj 2010

Jag längtar...

Jag längtar till att få lämna in min uppsats 25 dagar
Jag längtar så mycket till sommaren då jag bara kommer att jobba heltid.
Jag längtar till Lund och träffa bex och få umgås med min majsan.
Jag längtar till vår jobbfest i slutet av maj (dock måste jag springa 3 km i det årliga loppet och för att kunna åka måste min uppsats vara klar, men om jag kan åka så längtar jag)
Jag längtar till min fest den 12:e kommer bli årets fest alkoholen kommer att flöda.
Jag längtar till midsommar tills vi får äta en trerätters på hotellet och festa galen.
Jag längtar till att jag kommer att ha tid att träna
Jag längtar till att jag kommer att hitta en ny lägenhet
Jag längtar till det att jag kommer att ha tid att blogga mer
Jag längtar till att jag inte kommer att ha något att längta efter... (eller längta är en ganska skön känsla)


/Jess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar