tisdag 4 maj 2010

det var väl ett jädra tjat på er tantskrällen

idag har jag fått skäll två gånger av samma tant om att vi inte borde slänga fimpar utanför vårt hus för att det ser så otrevligt ut i rabatten. vilket jag i och håller med om men hon bara gnagde på om samma sak 70 000 gånger trots att jag sa att jag förstod vad hon menade och skulle ta ut en askkopp istället. TJÖTAA! dessutom har vi fått klagomål av hyresvärden när vi ställde ut en askkopp? det förstår jag däremot inte men det är ju en annan femma. men nusåatte har tanta i alla fall visat mig hur dom har gjort på femman, och sagt att man kan ställa en keramikkruka bakom pelaren så att ingen ser. man ba: OKEJ GET THE POINT!
förlåt tant på femman om du läser det här, jag ska sluta vara trotsig tonåring och ställa ut en kruka snarast möjligt så att vi slipper den här konversationen igen.
tjingeling/ jo

1 kommentar:

  1. åh gullegfjärten saknar dig med! MASSOR! synd att jag inte var där då hade vi vart två mot den där dumma tanten. som min gamla chef skulle sakt. de sa han alltid när de var vrånga tanter i butiken... (blää) hörs snart! puss puss

    SvaraRadera