söndag 2 maj 2010

inget neurotisk att tala om...

saker som stressar mig:
1. sitta och fika med människor som inte håller låda. för det första är det själva fikasituationen som jag inte klarar av för jag blir rastlös. man har ju inget mål!! hur länge ska vi sitta här? ska vi plöja igenom dina OCH mina problem eller ska vi bara ta dina idag? ska vi ens prata om problem eller bara dra gamla minnen? lyssnar dom bredvid på vad vi säger? för det andra så håller jag låda utav bara fan samtidigt som jag vill spy ner mig själv för att jag inte kan hejda mig från att säga jättekonstiga och dumma saker helt sonika. blir helt spattig av att sitta och fika med nån och så blir det tyst. man ba: det är därför man fikar, för att prata med varandra!!
2. folk som gör narr av mig på mitt jobb. okej, jag tycker faktiskt inte att hårprodukter är så himla viktiga som det kan låta som ibland, men när jag jobbar så är jag professionell och tar det på lika stort allvar som många av kunderna gör. idag var det en ungjävel som hånade mig när jag berättade om en produkt som hans kompis frågade om. tattarungar.
3. sitta bredvid okända människor på campusbussen.
4. vinka åt någon på en mötande spårvagn så åker aldrig min spårvagn därifrån så man måste typ sitta och titta bort och låtsas som att man har saker att göra för att undvika att bara sitta och glo på personen i andra spårvagnen.
5. blyga människor. no comments det känns bara som att dom "genomskådar" mig fast det inte finns något att genomskåda eftersom jag är ganska öppen med det mesta. allmänt stressande bara.
6. min biologiska klocka. SKOJJA
/johanna (inget tvivel om saken, det var väl rätt uppenbart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar