onsdag 2 november 2011

Wednesday I'm in love!

Helt ärligt jag är kär, jag har pirr i magen och blir generad när jag pratar om honom. Vi träffades för 1 timma sedan och han är den enda som jag tänker på.

Jag tror att det är ödet att vi träffades just idag den 2:e november. Just idag tog jag en annan väg till jobbet, jag åkte via Albrektsvägen och vad händer? Jo stans snyggaste polis vinkar in mig för blåskontroll. Vi får direkt ögonkontakt och jag stänger av musiken och försöker tänka ut något smart att säga så vi kan prata mera. Men jag blir bara supernervös och försöker endast fokusera på att blåsa rätt och lägger sedan någon sjukt nördig kommentar (han skrattar lite). Hans fejja har fastnat på min näthinna, jag har god lust att åka förbi igen bara för att få se honom.

Jag undrar om han tänker lika som mig om han är lika kär i mig som jag är i honom!

//Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar